• Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami, V opačném případě vrácení zboží nebude akceptováno.
  • Do 7 dní od přijetí zboží, Vám pošleme emailem dobropis a do 14-ti dnů od vystavení dobropisu Vám budou zaslány peníze.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Reklamované zboží musí být čisté a kompletní. V opačném případě reklamace nebude uznána.
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme peníze.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměnu zboží nenabízíme. Můžete si udělat novou objednávku, nechtěné kousky nám vrátit a my Vám vrátíme peníze.

 

ODESLÁNÍ VRÁCENĚHO / REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ

    • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
    • Do balíčku vložte vyplněný vratkový / reklamační formulář (ke stažení nížě) + fakturu
    • Odešlete na adresu: StreetKids, Dolní Libchavy 297, 56116 Libchavy
    • Zboží nám můžete poslat libovolným způsobem nebo využít naší zpětnou zásilku od Zásilkovny. Pro využítí zpětné zásilky nám pošlete mailem Vaší fakturu s předmětem „zpětná zásilka" (vrácení nebo reklamace zboží). Zpět Vám pošleme kód, se kterým odnesete zásilku na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Při podaní zpětné zásilky nic neplatíte.

    VRACENÍ ČÁSTKY ZA DOPRAVNÉ

    Při odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) nese náklady na vrácení zboží kupující. Při využítí naší zpětné zásilky Vám bude z vrácené částky odečteno 65 Kč. Při uznané reklamaci dodání zboží kompenzujeme částkou 65 Kč, tedy ve výši zpětné zásilky, kterou jste měli možnost využít.